vrijdag 26 september 2014


Straks naar de les grafiek.
Dit schooljaar ben ik begonnen met het zoeken naar een ontwerp voor een ets.
Schetsen, schetsen, schetsen ...

houtsnede van Pol .... euh.... Felix Timmermans


Terzijde : die "Pol" is een verspreking, speciaal voor mijn kroost - trouwe blogkijkers/lezers -
Dit werk is dus NIET van POL Timmermans, al is dat ook een kunstzinnige mens.

Ik hoop dat de muze een beetje ORDE,
een beetje STRUCTUUR schept
in het ideeën-BOS waar ik nu nog door DWAAL

Alle Elseviers naslagwerken en BOMENboeken die ik uit de BIB  leende
na mijn nogal botanisch IDEE...
maken de CHAOS in mijn creatieve kop alleen maar groter.



Felix Timmermans


't Is nog lang NIET gedaan...
Ik ZIE nog teveel bomen, teveel blaadjes
en weet nog niet goed HOE ze op een ETSplaat te krijgen !



Graag zou ik - in een SERIE etsen  -
alle plaatsen waar ik ooit woonde in mijn leven
weergeven via een boom- of plant- of bloemblad...

Mijn plantaardig idee moet nu wel  nog VORM krijgen.

Mijn muze is alvast een floraal TIENJARENPLAN aan 't opstellen!
En we blijven in de gelukkige WAAN verblijven dat we ALLE TIJD van de wereld hebben...


We zijn nog lang niet aan het in INKTEN toe!
Gegroet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten