donderdag 6 oktober 2016

PINTERESTBABYBLOG VOOR RO.

Hé Ro - proficiat met je éérste tandje ! 
 Ik heb nog niks om te bijten...
'k zal geduld moeten hebben tot ik gemiddeld 6 maanden ben...
Volgens de statistieken van kind en gezin ben JIJ,  op 4 maand, er VROEG bij !
 
 
 
Ro : ja 'k ben 'k ik een rappe.
Ik laat mijn eerste tand, onderaan in 't midden, lekker NIET fotograferen
'k hou de exclusieve rechten voor 't meest betalende babytijdschrift.
( kijk maar naar mijn middelvingertje op mijne  ballon)
 
 whéééééé
ik heb nog geen tand
 ik heb géén haar
en ik krijg geen ballonnen van mijn opa
 
Ro : Awel - mijn opa blaast ballonnen
omdat een bevriende madam met kleinkindjes
verteld had dat ze hun babybedje en 't park vol ballonnen legden
als de kleinkindjes er niet zijn,
zodat de poes er dan niet kan inspringen....

Poeziemawzzz van opa en oma is Dander
Dander is gek om mijn melkgeurtjes!
 
 purrrrr purrrrrrr  mawzzzz....

Opa vond dat een goed idee van die ballonnen!
Trouwens, er komen rare, speciale geluidjes uit ballonnenvel 
als je ze bepoteld met beide pollekes...
Opa is gek op gekke geluidjes. 
Oma gilt steeds maar dat die ballonnen kunnen ontploffen !!!

Zeg Ro - vind je het ook TE GEK dat je
ongegeneerd en onbeperkt kunt zeveren
als je tandjes maakt ?

* arrraaaa bllllubub mjummm slllljjjkkkk
* hé Ro, hebben ze al zo'n eerste babytandenborstel aangeschaft?
Je moet die eerste tand goed verzorgen van in 't prille begin !
* eiiiiiiiii -- ahhh aaaAh 
* hoe kom je aan zo'n lang haar, Ro ?

Ro : * zzzzzzzzzzzz
* tsja, dat groeit en groeit terwijl ik slaap, 'k zit er zelf voor niks tussen
géén haar op mijn hoofd, denkt er ook maar aan, dat haar rechtop te laten groeien....


Whaaaaa.... ongelooflijk !! Zelfs mijne pediater staat PAF


Geen opmerkingen:

Een reactie posten