dinsdag 18 juli 2017

RO dag

 19 juli
Vandaag is de geboortedag van Idelies, de mama van Ro.
Het belooft een zeer zonnige te worden.
Een zwembadfeest is helaas niet toegestaan tijdens haar werkuren !

Ro : " Hé oma en opa, WIJ moeten niet werken
WIJ kunnen lekker plonsen in een teiltje in den hof !
Ik zal al eens kijken waar er schaduw is ."

Het broertje van Ro
wil vandaag ook al zijn zegje doen op de blog !
" hey !!
 DADA
't Is al zeven maand zwem-feestje voor mij
want ik denk dat ik een klein walvisje ben
en ik drijf hier lekker in mama's jarige buik.
 ...zolang er hier nog wat bewegingsruimte is tenminste...
't wordt al wat krap voor een wijdse schoolslag ! "



 Ro : " en ik wil het laatste zegje op de blog
want ik ben nu grote zus !"
 
GENIET van 't zonnetje allemaal ! 

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten