zaterdag 22 mei 2021


22 mei 1985
geboortedag Jonas.
(lego fanaat)



" ... reeds manvandemaan.com , in 't diepst van mijn boreling gedachten ."


".... mmm .....  choco op mijn tutje ?? .... namnamnjamm "



" ... mijn papa en mama kregen véél gelukwensen en kaarten.
't Klopt als een bus wat hierboven staat.
Ik ben nog steeds een man van gewicht!"


" 'k ben lachend ter wereld gekomen
uit mama's walvisbuik, zo rond, zo rond "


" hihihi hahaha, o ja, in de baarmoeder zat ik al te schateren
en dan kreeg mijn mama de HIK
HIK !  chichihi !!"


" Ook mijn grote zus kreeg post !!
ikke niks - ik mocht nog niet naar school !"


" Zus Lotje dacht  :
Wat leggen ze hier nu op mijn schoot; en moet ik echt die hoed op ?? "


"... ik dacht diepzinnig
't mijne over die fotoshoot, 
ik lag liever in mijn wieg
ik keek vooral reeds uit naar mijn
volgende borstvoedingsbeurt"




Zus en broer... en tot corona lockdowns nog méér volk
vieren nog steeds ieder jaar in mei
éénsgezind met 14 dagen tussen,
hun geboortedagen.


"Gasten !
't feest is met mijnen kroost bij oma en opa morgen
maar IK zorg nu zelf voor de taart
en deze keer zal het naar MIJN goesting, 
met vééééél krieken en slagroom zijn "


"Vroeger mocht ik met zus en buurjongen Joerie
naar de quick in Leuven, voor mijn verjaardagshamburger
ZONDER komkommer tussen mijn broodjes en
euh ?? Waarom keek Lotje zo sip ... ik denk...
omdat we er geen frietjes bijkregen ??

Die quick is NU al lang boekenwinkel deStandaard geworden
en dus bakt ons mama morgen zelf beefburgers
(zonder komkommers maar mét smeltkaas)
én met
FRIETJES !!!
Lotje !! Jij zorgt voor de extra hiep hoera etcetera


" Ik kijk uit naar een plezante pinkster-verjaardagsfuif hoor !"


Proficiat zoonlief !!
tot morgen
Mama gaat nog wat baby fotoalbums inkijken nu.




















 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten