vrijdag 6 augustus 2021


 SCHRIJVERSBLOK

Af en toe heeft 3ssens last van blogschrijversblok!
Dan weet ik niet WAT bloggen.

Al heeft 3ssens vaak TE VEEL inspiratie...
soms is er ook géén
of heeft ze geen zin in schrijven
of is er geen tijd voor



Geen daden, maar woorden.
Euh... Vandaag, vrijdag gemerkt
dat ik gisteren, donderdag niks geblogd heb !!
Vergeten !!!

't is de schuld van mijn huishoudelijke taken !!
Die riepen mijn brein streng en kordaat tot de orde :
" Geen woorden maar daden, 3ssens"

toen zat 3ssens stofvrij naast de lege strijkmand
toen kwam er bezoek
toen werd 3ssens onverwacht uitgenodigd naar Leuven
Zus Lieve bood een avondmaaltijd aan op haar terras
ze hadden brood, tomatten van 't Zwaontje
(coeur de Deboeufkens)
en vakantiezeilreisverhalen in overvloed
en... wij konden zo ook het scoutshemd van Noor ophalen dan... 


Mmmmmm


supergezellige avond ... heeft zoveel deugd gedaan
We hebben de wederzijdse familiebezoeken té veel moeten missen!

PS : rechts van de foto zie je de hertenkop die ik breide voor zus
een erg verlaat verjaardagscadeautje
't was nogal priegelwerk
maar toch trots met het resultaat.
De familie heeft ooit spontaan beslist 
dat tante Lieve hertenkoppen aan haar muur moest verzamelen
zo wisten wij, WAT cadeau te doen, telkens...
We zijn nu aan 't sparen voor een extra muur



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten