zaterdag 2 juli 2022




Gisternamiddag in 't zonnetje op ons terras
koffiekletsen met dochterlief.

Beiden zijn we blijkbaar op zoek naar een
ZOMER PROJECT
Prettige bezighouding voor de "vrije" uurtjes, zeg maar.
Luilekker buiten of... gezellig binnen als 't regent of donker is.


Sinds dochter Lotje nog "klein" was
begon ik in de grote vakantie aan een "groot" handwerkproject
Deze knopenlap met de hele verzameling
kleuter- en figuurtjesknopen is van juli/augustus 1986.


pinterest foto van een prachtige Sophie Digard gehaakte sjaal.

Ik heb nog haakgaren van DMC in overvloed,
 én in alle kleuren van een zomers bloemenbed, liggen...
haak project ??


Eigen foto
Deze sjaal heb ik al lang niet meer gedragen...
Zomerproject van 2011 -2012...

Ja, vanmorgen heb ik voor inspiratie,  in "onze foto's"
de map "handwerken mama" nog eens opgezocht
en gezien dat ik al véél gemaakt heb!

Maar ... wat zou ik nu eens beginnen ??


poppenhuis meubeltjes ?


 Aanvulling voor de speel-supermarkt voor de troedeloes ?


kleine handwerkjes als broche ???


saaie blouses pimpen ??


... nog maar wat pinteresten eerst, denk ik
tot er spontaan een "Eureka! dat wil ik maken !" komt.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten