maandag 28 november 2022


 Lieve kindertjes,
Sinterklaas ziet hier dat hij deze week
samen met Percussie-Repetitie Piet en Opvang Piet
nog een overvolle agenda heeft....



Gelukkig, lieve kindertjes, hebben jullie zelf op woensdag GEEN school
en kunnen jullie nog véél mooie Sint-knutsels maken met oma!
Slecht-weer-vandaag en ikzelf of de Pieten
komen die dan nog wel ophalen, al zijn we nog zo moe!


Ja, lieve kinderen, Sint is een beetje moe
maar na mijn verjaardagsfeest en de stoomboot-naar-Spanje-zeereis
kan ik lekker uitrusten onder de Zuiderse zon
in 't land van de appeltjes van oranje....

En pas op!
Zorg dat jullie oma geen verstekeling is in mijn stoomboot
ze mag niet mee naar de zon, op winter vakantie,
want ze is zoals steeds, de verantwoordelijke voor kerstboom
en advent-sfeer-ornamenten, kaarsen en kalkoenen, tot kerstmis en daar voorbij !


HO HO HO
Als die oma nu zou stoppen met mij, de kerstman "HEIDENS" te noemen
en begon met in MIJ te geloven 
 IK, Santa Claus - naamgenoot van die Nicolaas
IK, die vanuit de lucht, dus - : van dichter bij de HEMEL 
kom nedergedaald  met mijn rendieren slee;
IK, geloofwaardiger dus, dan die zogezegde heiligen met zijn schimmel en boot,
tja DAN
zou ik eventueel nog overwegen
om een handje te gaan toesteken in haar drukke advents ménage...


Dan breng ik zelfs een Gratis kerstboom op 6 december hohohohaha.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten