zaterdag 14 juni 2014

eigen foto
...tijdens de opruim gisteren,  NA het toneel - tevens musical
 "kapitein Winokkio" 
...
Mijn overmaatse fruithoed
mijn hoela hoela troela rok
 een decorstuk van deel 2 : "het eiland van het protbeest"
 O jaaaaa :
Het is een SCHITTERENDE opvoering geweest
Ons betrokken publiek was laaiend enthousiast.
 Hun magnifieke reacties én  interacties waren super aanmoedigend 
WAW
( jajaja, dat was plezant én erg deugddoend)

 Dit is een van mijn kiekjes, genomen in de voormiddag, VOOR...
Nog in de gangen van de school.
De kinderen van TerBank hebben dit schooljaar wekenlang
als "matrozen" gewerkt rond het thema van "de kapitein" en de zee...
Dit is maar één van de zeilboten die ze samen geknutseld hebben.
Dit reuze exemplaar bleef op school 
terwijl ALLE leerlingen en AL het personeel in de bussen stapten
om popelend vervoerd te worden naar de grote feestzaal van 't H.Hart
waar op de scène, nog achter de gesloten rode gordijnen
en in de coulissen andere van hun karton-boten en 
papier-machè decorstukken uit de crea klas stonden te wachten.
voor het grootse AFSLUIT toneel
waarin ze ook allemaal zelf als visje of matroos in de zaal
een rol zouden spelen

 Euh... dit is een van de H.Hart beelden in 't H.Hart
Hij keek verwonderd neer op de lange lange lange rij
luidruchtige, buitengewone gasten begeleid door ouders én personeel:
een verwachtingsvol publiek dat door zijn  galmende H.Hart gangen stroomde
... richting grote ZAAL

Zelf zat ik ondertussen  VERSTOPT achter een gordijn, helemaal achterin....
in 't donker
met een erg zenuwachtige zaklantaarn en een rustige Wies, mijn aankleed-assistente
Pas NA de scène van de STORM moest ik opkomen
als verrassingsact :  "Mieke hou je vast"
Op het liedje van : Mieke hou je vast
 Ik heb zelf enkel fotos van VOOR en NA
Niet eens aan een "selfie" gedacht...

 Na het slotlied - gedanst en gezongen met héééél de school
werden de acteurs en mee-werkers,  niet in de bloementjes
maar in de STREEKPRODUKTEN gezet 
NA een oorverdovend applaus!!!
Dat was heel, héél fijn.
'k heb zelf ook erg genoten van de vele begroetingen
en de complimenten tijdens de grandioze receptie nadien...
Jammer dat zo'n HOOGDAGEN, zoals LOU het noemde
zo snel gedaan zijn...

Bedankt allemaal dat ik mocht deelnemen!

 'k Heb zalig geslapen
gewiegd door positieve ervaringen en dromen van de zee.


 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten