zaterdag 23 augustus 2014


Hei!
 Oeps ik hoor een weekendtrein
'k kruip even opzij
wacht een minuutje... of drie
 
Hei !
Elk zijn goeiendag!
Ik ben een huisjesslak
een slekke
een wôrmanut!

Hei
Ik ben een bleke slekke met maar 2 voelsprietjes.
'k ben er 2 kwijt.
Ik eet veel sla
ik doe alles op 't gemakske.

Hei !!
Weet je wat?
Ik kreeg een mooie kaart van zus Lieve
zomaar - + een bon voor de dvd's van de aangeraden reeks : "les revenants" 
(hebben we gemist op TV)
 Op de kaart staat een slak met een hele bloemenwinkel als huisje!
+ de boodschap van zus Lieve:

"Voila, nu kunt ge op een slakkengangske alle afleveringen bekijken."

  Hei!
Waw, aardbeien !
wacht een minuutje... of drie
...
Zus Lieve is een wijze vrouw.
We zullen haar boodschap op de kaart ter harte nemen.
Slakkengangske = onthaasten = genieten = prima voor gepensioneerden !

Hei !
Hopelijks kunnen we dit weekend nog wat schaduw afwerpen

 Hei
Moet ik uitkijken of de herfst er NU al aankomt ??

 
 Ook hei

Nee wacht nog maar een minuutje... of drie

en misschien toch uw trui meenemen als je schaduw gaat afwerpen








Geen opmerkingen:

Een reactie posten