vrijdag 31 oktober 2014


laatste dag van oktober
afgevallen blaadjes nemen een zonnebad 
We kunnen profiteren van uitzonderlijk zacht weer
dit allerheiligen weekend.

 
  sinds vorige weken
zit het vanaf de bovenverdieping 
en op de zoldertrap
VOL
hemelbeestjes 
Die komen overwinteren bij ons op zolder!

ZUT
AANGEBRAND !!
O ow, wat stonk mijn keuken naar verschoeperde heksenrokken
toen ik gisteren vergat te roeren in mijn verse padden- met pompoensoep.
Dat komt ervan
als je liever handwerkt... dan kookt !!!
'k Heb héél de toverketel kunnen uitkieperen in 't rioolputteken
en 'k heb zijn bodem staan schuren met bicarbonaat en jex sponskens
in 't zwarte kattenzweet mijns aanschijns.


Ik voorspel
dat we op deze onheilspellende griezelavond
.... op restaurant zullen soeperen...
want aangebrand
de soep was aangebrand

ZUT
nu zit dat liedje in mijn heksenhoed!
 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten