maandag 20 april 2015

Vandaag is mijn geboortedag!


Mama en ik in mijn geboortejaar 1953
Knuffels in de Vlaslaan n° 1, waar ik ontstaan ben... mijn ware roots dus.



Vandaag bubbel ik gewoon door
want ik werd gisteren al verwend en gevierd door de kroost.

als aprilvis ben ik nu vol geluk met de vele wensen persoonlijk en
via sms, telefoon, mail, post, face book.

Jaja, verjaren voelt als een verblijf in luilekkerland!

Wat die AARDBEIEN van freze-zundah betreft 
!
er waren er nergens nie te koop, geen dikke, geen zoete, geen verse !!
Zelfs het aardbei-seizoens-kraam in Averbode met de heerlijkste vruchten uit Hoogstraten
was dit jaar niet op post vanaf de paasvakantie.
En in de brasserie ... OOK AL NIE
Dus
moest ik mijn feest-dag overleven op slagroom alleen!

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten