vrijdag 17 april 2015

Vrijdag, aprilvisdag!

'k zweef al stillekens naar mijn geboortedag toe...
hm, verrassingen, pakjes, aardbeien.....



 Alles wat je je kan inbeelden, is echt... volgens Picasso

 Schilderij van Marc Chagall.
Ben met vriendinnen weg en weer aan 't mailen
want iedereen wil naar de Chagall tentoonstelling!
Martine vriendin sinds de Ten Doorn normaalschooltijd
schreef dat ze ooit haar kleuters reprodukties van Chagall gaf,
ze mochten daarin een gat knippen
en verbeelden wat ze zouden beleven als ze door dat gat kropen...
Martine verkreeg zo veel fantasierijke verhalen en tekeningen van haar klas!

Ik schreef terug dat ik deze reproduktie zou kiezen
en de wijzerplaat van de klok zou uitknippen
want ik kruip/val zowiezo altijd door een gat in de TIJD...

Een vliegende, muzikale, blije, blauwe, tijdloze aprilvis
dat zou ik wel even willen zijn

OP naar een feestelijk weekend...
als de fantasie maar niet op hol slaat !




Geen opmerkingen:

Een reactie posten