woensdag 23 september 2015

De herfst is duidelijk begonnen!
Regen, regen, regen...
ook in de Rijweg.

Maar de kindjes met de bonte laarsjes onder kletsnatte kapjes
stappen even vrolijk kwetterend langs onze deur
naar het wijkschooltje op de hoek van de straat.

Die passerende schoolkinderen 
...en dat ik nu in mijn tuin vaak speelplaatsgeluiden hoor,
dat geeft me een heel goed gevoel!
Die klanken zijn me zo vertrouwd... 

Deze prent haalde ik van mijn pinterest bord : linogravures.
Er zit veel huiselijke sfeer in én  HERFST , vind ik.

Momenteel zijn we nog altijd bezig met de nieuwe woonst
huiselijk en knus te maken...
Nog eel werk aan de winkel hoor!
Het ontbreekt ons vooral aan passende KASTEN hier dus...
Morgen naar IKEA !!


Deze foto nam ik de eerste week van ons verblijf .
Felix de kat mauwt dagelijks aan ons huiskamerraam
of aan de achterdeur
hij wil binnen in zijn oude thuis...
Onze kat, Dander, hield zich toen verstopt op de zolder
in een afgedankt mandje
Nu toont ze al meer interesse
maar de Felix mag vooralsnog NIET binnen.
Tsja...
De computer (volgens het boekje) zegt NEE
ENKELE FOTOS VAN DE VERHUIS.
op elf september
 Amaai, we waren aan een nieuwe bel toe!
Deze was een Triiiiiiinnnnngggggg
Nu hebben we een DING DONG

Nog een trommel in de vrachtwagen...
En de statie werd leger en leger..
ZO RAAR !

Ondertussen krijgt de keuken in Herent vorm...
Papa beer is vandaag nog steeds in de weer met de boor en pluggen.
Hij HAAT de boor en onbekende muren achter het behang!

Ik ga nu nog wat opgehangen rekken vullen...


 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten