maandag 29 augustus 2016


foto : R. Doisneau
 
Goed nieuws.
Gisteren in 't ziekenhuis de uitslag van de rug onderzoeken/MR scan gekregen.
Ik hoef geen nieuwe heup of rug - al zijn ze al ferm versleten!
Operatie niet nodig.
Nog een maand of 2 geduld en dan zou de hernia vanzelf overgaan.
Moest de pijn alsnog ondraaglijk worden
kan ik een SPUIT bij de anesthesist aanvragen per mail....
broehaha
toch liever niet.... 't gaat al veel beter!


Ik kan gaan genieten van nog wat extra zomertijd.

 We doen flink verder met de oefeningen bij de kiné.
Mijn kostuumke is wel blauw, ik sta niet met roze!
Mijn benen, inclusief mijn torso llodrecht naar de hemel laten wijzen,
DAT lukt me nog niet ....

Dit prentje hierboven kreeg ik persoonlijk per pinterest post
en ik doe hierbij de groeten aan Gabi,
een sympathieke dame die ik enkel ken via pinterest
... ze volgt ook deze blog, wist zo dat dit prentje nog van pas kon komen
Danku Gabi


Ik kan al een beetje heupwiegen
én ; mits ondersteund met wat kiné kussentjes....
allebei de beentjes - HOPLA in de lucht zwiepen,
zonder van de kiné paddenstoelenbank te donderen....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten