zondag 7 augustus 2016

Het werd inderdaad een héérlijke dag gisteren !
Het vrolijke gezelschap heeft me méér deugd gedaan
dan alle pillen-coctails samen!
We voelden ons weer eventjes 16 

Manlief heeft ons erg verwend
door 't leeuwendeel van 't werk te doen
en ons een lekkere garnalen tartine met avocado
of een stuutje gerookte zalm
voor te schotelen.
Het recept haalde hij uit bovenstaand kookboek.




Zie hier de mise en place
voor hij aan het pellen, prakken, fijnsnijden, persen, strooien, mengen... begon
Ik mocht de pijpajijn fijnsnijden.
'k Heb niet geweend...
 
 


Het mooie weer houdt aan vandaag.
Vermoedelijk zal ik voornamelijk buiten bezig zijn met mijn quilt.
Hierboven zie je hoe ik de nogal Amerikaanse-vlag harten
verstop achter een méér 3ssens vichy ruitje.... 

Deze door-pit ster is al af



Ik hou van variatie
Dit stuk is afgewerkt met tekst en bloemen...

stoef stoef

Had ik al het mini mini breitasje laten zien
dat ik gefabriceerd had voor jarige Gerda
( ze is verzot op Rowan en patronen)


Gelukkig heb je voor handwerken geen rugspieren nodig.




 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten