donderdag 1 september 2016

1 september !!
Terug naar school !!!
gelukkig, ikke niet !

3ssens wenst alle kleuters, scholiertjes, leerlingen, studenten....
 en hun juffen, meesters, leerkrachten, profs ....een goeie start
én een leerrijk, succesvol NIEUW schooljaar.

Hopelijks is iedereen goed uitgeslapen!

Zit ik, 3ssens, nu, nostalgisch;
die vlinders in mijn buik
toch te missen,
tijdens de ooit ochtendlijke ritten op trein en schoolbus
op een eerste september
en onderweg naar mijn verstrouwde school
voor 't nieuwe van alweer een nieuw schooljaar
en een verse lading kleutertjes  ???
!!!
 
*" Ba nink gie !!"
* Maar nee !
 
'k Zit toch veel liever, lekker thuis te bloggen !
Al ben ik jaren- enjarenlang, met hart en ziel begonnen in mijn klas
op al die buitengewone 1 septemberdagen.
 
Lieve kindjes,
doet goed uw best
Dat loont altijd.
 
 
Als iedereen op school zijn beste beentje voorzet...
is 't zo weer vakantie!

Vergeet de speeltijd zeker niet!
Als spelend... leert men ook !!




 
En nu gasten :)   naar de STUDIE
en laat het speelplein maar over aan de gepensioneerden.



 

 






 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten