donderdag 20 april 2017

20 april
geboortedag van 3ssens
Wie in de paastijd geboren wordt
blijft mogelijks heel het leven of kieken of keun.
* blijft paaskuiken of paashaas ...
Gelukkig trekt 3ssens zich niet zoveel aan van getallen
3ssens houdt vooral van lettertjes en muzieknootjes.



3ssens is aprils blij met de mooie kaartjes, de "ping" sms-jes 
de telefoontjes en mailtjes met wensen , de vele berichtjes op fb
én de zonneschijn vandaag


Ro : " Gisteren heeft oma weer veel gezongen voor mij
ik kan al goed in mijn handjes klappen
en ik doe hiep hiep HOERAAAAA met beide armpjes omhoog
Whieeeeeeeeee ! Hoeraaaaaa
We zongen " 't is feest tralala" en ik mocht helpen
om de feestvlaggetjes te laten wimpelen!"
 
" Hihihi hahaha, 'k stond erbij en ik keek ernaar...."
Ok, oma STOND nog
Ik oefen nog op STAAN
maar als ik lach als een paptaart, val ik om !"
 
nog een kaart...
Santé iedereen, en ja ik GENIET.

3ssens stuurt vandaag ook veel groeten naar de mama in de hemel...
Met dank voor het ter wereld brengen...
Ja, mama, ik GENIET








 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten