dinsdag 18 april 2017

Gisteren.
Paasmaandag en we vieren verder!
 " Wuk ??? ei gie liever frezen dan eiers vandaoge ??"

... bim bam de klokken
gisteren mijn verjaardag alvast gevierd met de kroost
én met véél frezen vaneigens.

 Dus kreeg 3ssens méér dan eitjes cadeau !
3ssens werd zelfs alweer erg verwend 
door papa beer en kroost, mogen we stellen.


... + creatieve cadeaubonnen ! 
3ssens kan gaan shoppen !

Ro gaf me een vertelboek
"Ik hou van mijn oma"
" Ohhhh... wat een schatje !"



Metéén vertellen !
Waar is het fwiet fwiet vogeltje dan ???
"DAaa ..."
Ro heeft een gewéldig wijsvingertje !
( Is ze niet om op te fretten met haar strikje en haar staartje ?)

.
en dit meesterwerkje in aquarel
heeft Lotje geschilderd ter gelegenheid van mijn 2017 geboortedag

"Mama's favoriete dingen"
Toen ik in détail ging kijken 
zag ik dat er 2 meiklokjes opstaan vooraan,
naast de aardbeien
en bovenin de twee duiven...
én ....

 Paasweekend 2017
was succulenter én zoeter dan de honing van imker Jan.
gefabriceerd door de bijtjes van onze buurman
dus ook met de bloemekens uit 3ssens hof !

 3ssens is een GELUKKIGE VROUW
Ze dankt de familie voor het Dourdan festijn
en papa beer
en Lotje
Jonas en Idelies
én Ro
voor de héérlijke freze-maandag

Merci merci merci.

Donderdag pas, word ik in feite pas 64 !!
Dus ik vier gestaag nog wat door tot eind april
met vrienden en nog méér familie, aan zee etc etc etc
 
 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten