dinsdag 27 oktober 2020


 foto van vriendin Martine.

Bloemen voor haar mama zaliger.

Gisteren veel berichtjes en foto's op whatsapp.

Sommigen  gingen nu reeds hun dierbaren op het kerkhof groeten...

 Burgemeesters raden aan om niet met z'n allen

tegelijk in het allerheiligenweekend naar begraafplaatsen 

gedenkmuren of strooiweides te trekken. 

OK


Op zondag zijn de troedeloes op bezoek

dan is er niet veel "grondige" leestijd

dan blader je maar wat door bij het ontbijt.

3ssens heeft dus NU, vandaag, nog eens de WEEKENDKRANTEN ingekeken

voor ze meegaan met de *papkar ...

* Diftar ophaling van papier en karton

Onderstaand gedicht van Stijn De Paepe heb ik eruit geknipt :

VRAAGTEKENS

Wat mag er nog? Wat mag er niet?

Wat ligt er nog in het verschiet ?

Zijn ze te streng. Niet streng genoeg ?

Is het te laat ? Of toch te vroeg ?

 

Zeg ik het al? Zeg ik het goed?

Zaai ik nu angst of geef ik moed.

In welke taal? Langs welk kanaal?

Op TikTok? Facebook? Allemaal?

 

Ben je daar nog? Ben je oké?

Breng ik iets lekkers voor je mee?

Duurt het nog lang? Tot volgend jaar ?

Ik weet het niet. Ik vraag het maar. 

 

Komt uit DeMorgen - ook die krant stond weer vol

corona corona corona ...

 

 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten