zaterdag 3 september 2022


Manlief is vanmorgen vroeg, met al zijn trommels en klankmakers
vertrokken met vriend Pol van P-ART naar Heerlen in Nederland.
Zijn tweede improvisatie optreden deze week!

Tussen haakjes, het optreden in Gent, eergisteren
was in een zaal van het S.M.A.K, zomaar tussen de kunstwerken !
Kris vond dat de MAX !!!
Hij voelde zich ART in 't diepst van zijn klankgedachten.

Vandaag heeft 3ssens dus wéér het kot voor zich alleen !


Ik ben al boodschappen gaan doen in 't winkeltje op de hoek
de wasmachine draait vanzelvens rond.
Géén troedeloetjes over de vloer.
Deze zaterdag ligt  bij wijze van spreken aan mijn voeten !


Hmmmm. Ik kan mijn voeten lekker lang in 't bad laten drijven straks
of wat luieren op mijn terras.
Of tijdig gaan aperitieven in mijn eentje, maar dat is feitelijk niet zo plezant...
Dochterlief bellen ?? ( zou ze lang aan 't uitslapen zijn ??)
De weekendkrant verder uitpluizen en
't grote kruiswoordraadsel invullen of....


... verder werken aan de taak die ik gisteren begon...
BOEKEN uitsorteren die naar de kringloop kunnen....
We hebben namelijk enkele overvolle boekenrekken leeg gemaakt
om van kamer te verhuizen...
En als je die dan wat overzichtelijker en mooier ogend weer wil opvullen
moet je andermaal vaststellen dat je met een overschot zit !!
JA! 
dat we in verhouding tot het aantal rekken en ruimte,
véél te véél te véél boeken ( en andere dinges)
BEWAREN en blijven verzamelen.


Voor WIE en waarom houden we dat toch allemaal bij ??

Boeken uitsorteren is voor 3ssens een taak die niet opschiet.
Ofwel gaat ze zitten bladeren en wat herlezen en dan
dromend wegvlinderen tussen de stoffige stapels




En... van lezen komt dan ... dutje doen
zzzzzzzzzzzzzz

KOMAAN 3ssens
op je voeten
en aan de slag met deze mooie zaterdag!











Geen opmerkingen:

Een reactie posten