vrijdag 28 april 2023


 Weeral vrijdag!
De dag/week kan niet meer stuk
want deze morgen bracht bpost me een dun  pakje uit Frankrijk!
En, wow,  gisteren was ook al zo'n prachtige, plezante dag.
3ssens is een hoop handgeschept chic papier rijker 
+ de gedachte dat we de zonnigste dag van de week uikozen
voor dat plezieren en spatzieren in Leuven!


eigen foto.

JOEPIE
Dinsdagnamiddag heb ik  na het bloggen, nog eens gezocht
hoe en waar ik het kruisjessteek-patroon van "grand marquoir" 
in mijn bezit kon krijgen...
( cadeautje van mij aan mij )

en zie... via een Franse borduurwinkel...
GELUKT
 mét de juiste borduurstramien-stof erbij
en hélemaal niet prijzig !!! WAW

ET voila
une brodeuse heureuse

Er zat geen DMC borduurgaren bij.
Nu moet 3ssens weeral KIEZEN
maak ik het helemaal in het granaatrood
of helemaal in 't hemelsblauw ??
Dan moet ik eerst 12 strengetjes garen aankopen
of kies ik voor verschillende kleurgradaties
uit mijn reeds in bezit zijnde voorraad zogezegde resten,
want 3ssens borduurt al een halve eeuw met DMC !!

Amaai - ik voel me weer oud !!!


Volgens pinterest zou het er dan ongeveer zo uitzien.
hmmmm...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten