vrijdag 23 augustus 2013

Dochterlief is gefascineerd door vleermuizen
- en andere nachtcreaturen -
 Daarom trekken we deze avond onze stoute schoenen aan
en gaan we met heel 't gezin mee op vleermuizentocht
 in 't broek, op de stadswallen
en in Fort Leopold te Diest

Fort Leopold

de wallen

batman houdt de wacht op de wallen

Jammergenoeg schijnt het een fabeltje te zijn dat vleermuizen
in je haar vliegen. Toch zal ik straks al mijn haar omhoog
crèperen in zo'n warrelige bijenkorf knot in de hoop er eentje te vangen.


ze zijn toch schattig nietwaar

 en speciaal


Voor alle zekerheid zal ik me voor de tocht toch insmouten
met insecten- en vampierenwerende tropical gel
van "Qualiphar Deet 9 stunden" of zoiet
Baat het niet - de nachtmuggen zullen me in alle geval al niet bijten!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten