zaterdag 19 juli 2014

Goeie 19dejulimorgen!
Gasten! Niet vergeten! Idelies is jarig vandaag.
Jochei  juicht die van mei. Jèèèèèèèèèè   partèèèèèèèèèèèy !!!!!

Laten we er een rozige dag van maken
want Idelies is tamelijk verzot op van dat fuchsia-roze en ook op ...

toch nie op ons ????

 Ja ???? toch ????  o oh ooooôôô
ik bloos roziger dan roos van verlegenheid!


Ze is zot op ons !! Joechoe, laten we dansen van contentement

en lampionnekes ophangen, dat is ZO romantisch

 Gasten, willen we van Idelies de feestflamingo maken ?


 Ok - ik doe mee!

'k ben van opwinding al helemaal opgeblazen!


en ik moet van de gietende zenuwen rozig wateren


 Rustig rustig met al die verjaardags-opwinding!!
Alleen FEEërieke kalmte van een MASTER in de sexuologie zou ons nog kunnen redden, gasten
...
 en past op dat je niet omvalt op énen poot, dat zou TE spetterend zijn!

 Mag ik er ook bij? Ik ben schattig en daar houdt Idelies zo van!

 waar is da feestje?

hier !!!! 
o goed zeg, in 't natte sop !!! Dat zal fris zijn aan de voeten in die hittegolf.


ik ben er helemaal klaar voor


wij ook, wij ook !!! 

O NEE! Géén eenden toegelaten - al zijn ze nog zo sexy.

 Juist, dit is het flamingoticket voor het flamingofeest.
Lets PINKPARTY !!

Allen daarheen !!!!! Er is roze champagne !!!!


Proficiat Idelies! Lang zal je leven in de gloria.
 GEZONDHEID !









Geen opmerkingen:

Een reactie posten