dinsdag 29 juli 2014


Ik ben Sinte Pieter
In Leuven vieren ze ieder jaar de zomer van Sint Pieter
met beruchte LUNCHconcerten in kerken en schouwburgen...

Vandaag heb ik met mijn grote sleutel de paraplukast opengedaan.
Bescherming tegen nat uit de hemel zal nodig zijn 
voor wie naar het middagconcert gaat in de Sint Michielskerk.

Ik ben Sint Michiel en ik vind al dat stilzitten op een kerkstoeltje
om te luisteren naar sacrale muziek maar NIKS
Geef mij maar ACTIE en Heavy Metal

Ik ben Carl Philipp Emanuel BACH     ° 1714
juist : zoon van...
Vandaag sta ik niet in de schaduw van vader Johan Sebastian 

Dankzij Sinte Pieter vier ik mijn 300ste verjaardagsjaar met een Michielse Matinee

Vriendin Gerda en ik gaan zo zijn én haar verjaardag wat vieren... in Leuven.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten