woensdag 20 april 2016


Deze foto heb ik al eens geblogd
maar hij is mijn lievelingsfoto vandaag, voor mijn geboortedag!


 Dit is een kiekje van enkele weken na mijn eerste verjaardag...
Als peuter zat ik dus al liefst in een zonne-zetel
diep, zéér serieus en levensbeschouwelijk na te denken.

'k ben niet veel veranderd
zelfs mijn kapsel en molligheid niet!





Hoera
't is "frezemoefeldag"
zoals nichtje Katrien mijn verjaardag noemt!

'k voel me als een lente HEMELBEEST
Van bij het opstaan stroomden er wensen naar me toe
dankzij de goeie oude post 
én mijn arsenaal aan sociale media-middelen. 


 'k heb al vlinders en skone liedjes in mijn buik
vol verwachting van deze dag
en zelfs 't zonneke buiten werkt mee
om er een schitterende dag van te maken.


deze aquarel in de kleuren van april
van dochterlief
arriveerde reeds met wensen en al via mail
maar straks is de kroost hier in levende lijve!




'k ben de pist in
'k ga nu
FEESTEN !!!!!!!!



 

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten