zaterdag 2 april 2016

Drie "verse" grootouders in mijn vriendenkring!
Drie kleinzoontjes
Finn, Mats en Bent.
Lenteventjes
Mats en Bent zijn zelfs toevallig allebei op 21 maart ter wereld gekomen.

Ik doe een haak-poging om die voorste basketschoentjes te fabriceren...
misschien een leuk cadeautje voor een jongetje
De vertaling naar het nederlands van 't patroon
is wel NOG erger dan ikea-zweeds-montage-explicaties in 't Deens
en de verklarende patroon-tekeningskes werden ook al vergeten !!!
pfffff

voortgaand op de foto in het babyboek
en met volhardend doorzettingsvermogen haaksteken lostrekkend en her-crocheteren
geraakte ik tot nu toe zo ver...
't begint er op te lijken vind ik.
Wordt vervolgd...

 Gisteren in Hasselt...
natuurlijk
(2 oma's samen op pad !)
enkele babyspulletjes aangeschaft.
De middelste rompertjes zijn voor de drie jongetjes
Op de roze hemdjes voor pasgeborenen en op de witte slabbetjes wil ik
kersen of zo borduren voor ons boeleke dat er komt in de kriekentijd !
De schattige walvis zomerhemdjes zijn natuurlijk ook voor onze keppekrote












Geen opmerkingen:

Een reactie posten