zondag 26 juni 2016

Ludiek souper en goedgemutste vrienden
linken aan :
"Les costumes grotesques"
etsen van Nicolas de Larmessin 

 Onlangs kwam ik op pinterest deze grappige etsen tegen...
Er is een héle serie van!
Die Nicolas de Larmessin heeft allerlei beroepen een passend 'habijt' gegeven.
Larmessin = larme = traan
en omdat we gisteren met de vrienden,
vele vrije (gekke) associaties gemaakt hebben
en TRANEN met tuiten GELACHEN,
mijn buik doet er nog pijn van....
geniet ik, alles linkend, nog even na, via de blog.

Het kostuum van de visser hierboven
omdat wegens 't zotte weer 
de geplande BBQ vervangen werd door een gesmaakt VIS souper.


Als vuurwerk vlogen de kwinkslagen rond de dis 
we hebben zelfs gezongen
maar ik vond geen "habit de compositeur"
Ter ere van de gastheer wil ik nog wat zoeken naar habit de sommelier

 
al showde Rudi, vol Jolijt, zijn soldatenmuts uit de jaren veertig....
maar

De paticier is voor gastvrouw Greet
dochter van een bakker
mét lof en hulde aan haar zelfgebakken succulente dessert !


 
 

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten