zaterdag 4 juni 2016


Sedert ik zelf wat frezen kweek, HAAT ik slêkken !!
Die slijmerige "kizzige" vieze aardbeifretters !!!!

TEN OORLOG !

 "Wuk ?? Huh ??"

Dankzij google weet ik nu vanalles over slakkenvallen én bier!

verantwoord ?? vergif ...
 
en lokmiddelen om de onverlaten beter te kunnen pakken !
Al zal droog kattenvoer in de tuin, hier niet helpen
met veelvraat Felix de kat
die ons nog dagelijks bezoekt....

Vriendin Lut heeft hoge plantbakken op lange poten aangeraden...
hmm
Ik denk dat ik een combinatie van alle slakkenbestrijdingsmiddelen zal toepassen
en de 'manuele' jacht - zoek ze, pak ze, verdelg ze - blijft open,
's morgensvroeg, bij valavond en ten allen tijde dat we in den hof passeren !
 
" VLUCHTEN nu de oorlog verklaard is ??? Haha
We denken er nog niet aan !
't Is hier veel te goed !
Vooral die dikke FREZEN !"

 






 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten