maandag 12 juni 2017


Een beloftevolle dinsdag ligt weer klaar.
Ro is terug naar haar vriendjes van "'t snoezeltje"
Gisteravond ben ik al mijn ingekaderde werken
voor de opendeur en tentoonstelling A.C. E kalligrafie/grafiek 
op 23/24/25 juni gaan afleveren.
KLAAR !
(encadreren en passe-partouts snijden is altijd een vervelende klus voor mij.)
Vandaag... een zee van tijd dus.
Eerst mijn rijpe aardbeitjes plukken dan...
?
Hmmm... wat zal ik eens gaan doen ?
Atelier opruimen ???
Niets ??

 

O ja
Wat aardbeien snoepen betreft.
Deze TIP kreeg ik van vriendin Lieve !
Men neme een zuigrietje 
Men steke het middenin onderaan door te aardbei
Men duwe zo met gemakken het kroontje eruit !
Men consumere de freze,
men neme NOG een freze ter hand etc.








 O ja
wat vriendinnen en lekker betreft : Anne, Lieve en ik - 
de leden van 't klein kaveetje of de  "zure beertjes" club - die trouwens sinds dieet en zo
geen zure beertjes meer durven sneukelen op hun bijeenkomsten -
en die trouwens inderdaad toevallig dezelfde namen hebben als mijn zussen
maar andere individuen zijn, 
consumeren deze avond SUSHI en zo
Afspraak in de "WABI SABI"

De leden beseffen nog niet HOEVEEL calorietjes die Japanse dingskens bevatten !!

Wedden dat de palavers van de clubleden weer vol wereldbeschouwelijke, esthetische, intuitieve, imperfecte meningen over hun cyclussen, klussen en de cirkels in hun leven zullen gaan. 

 






 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten