zaterdag 24 juni 2017

Gisteren :
 
 Foto van vriend Lejo van de jazzzolder Mechelen...
deze kwam TIJDENS het concert zelf, gisteravond reeds op facebook !!
In 't midden, hélemaal vooraan bij 't podium, zag ik :
manlief en zijn broer.
Terwijl zij daar onderin jazz zaten te consumeren..
 

 eigen foto 
stond ik aan de hoogste ballustrade van de school 
waar ik kalligrafie en grafiek volg.
('t Is iedere keer een puffende klim naar de klassen op de derde verdieping.)
Hélemaal beneden zie je de bakjes bier en de "bar" 
voor de openingsreceptie op de speelplaats.
De tentoonstelling van 't werk der leerlingen loopt over de trappenhal 
tot hélemaal boven in de gang en de klassen.
Je kan nog héél het weekend gaan kijken!
 
Eigen foto
 Dit is Francine, leerkracht kalligrafie.
De vele bezoekers van de open deur
hebben altijd véél vragen over lettertjes en schrijftechnieken.
Hier is ze weer geduldig aan het uitleggen.
Een beroepsfotografe van gemeente Lubbeek
was ondertussen de puike opstelling en alle mooie werken én mensen
aan 't vastleggen voor een reportage.
3ssens weet niet of het voor de gazet is
of voor de gemeentearchieven
of voor de website van ACE ?????
Vergeten te vragen, beetje daas van de hitte in de lokalen !
 
 eigen foto
Links vooraan zie je dat leraar Baudouin mijn "boek"
onder een glazen "kader-bak" tentoonstelde.
 
 
 Twee met aquarel ingekleurde afdrukken van een oefen ets
(zie blog van gisteren)
gecombineerd met kalligrafie

Hey oma !!!
Ik kom er aan voor enkele uurtjes.
Je zult geen kind aan me hebben nu ik hélemaal zelf eet !
 
 
 



 
 
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten