dinsdag 23 maart 2021


 Vierde dag voor kleinzoon Merlijn in het ziekenhuis...


Hey ! Ik blijf hier nog wat aan die baxter hangen...
Maar ik kan al spelen en mijn lievelingsboeken lezen !


Terwijl we zitten te wachten op nieuws
over het thuiskomen van Merlijn...
zien we ander goed nieuws binnenkomen via
fb en instagram en mail en app !!!!
Nichtje Gwen Vanderstraetens kinderboek bij uitgeverij Lannoo
is uitgekomen !
3ssens petekind Gwen, stuurde trots foto's en het filmpje
van de UNBOXING van het boek dat zij illustreerde...
WOW
Het ligt vanaf deze week in de boekenwinkels en je kan 
het bij Lannoo ook online op de website bestellen !!!

https://www.lannoo.be/nl/ik-rijd-en-ik-neem-mee.

3ssens had al geblogd in november over het boek
toen het nog "in de maak" was!
Nu is het er en we zijn mee met Gwen, fier en blij !!


We sturen opa naar de boekhandel straks !!


Weer een lievelingsboek erbij in onze kleinkinderboekenkast!
(en één exemplaar  om netjes te bewaren in de familie-archieven)


Ik heb ook nog plaats voor een nieuw boek!


Leg "ik rijd en ik neem mee" ook maar in mijn boekenwagen!


en nu nog wat wachten... hopelijks vernemen we deze middag,
na de ronde van de dokters in het H.Hart...
dat Merlijn met zijn papa mee mag naar huis !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten