zondag 26 februari 2023

Ondertussen...


 Heeft 3ssens weeral te veel tijd gespendeerd op pinterest.

en zijn de vergeefse opzoekingen naar pensionaat-menus uit de jaren 60/70

en postzegelkunst gestaakt...

Pinterest is VERSLAVEND edoch een zéér aangenaam tijdverdrijf voor 3ssens!

eigen foto

Dit zijn enkele "borden" van mijn pinterest verzameling.

De meeste hebben een westvlaamse titel zoals bijvoorbeeld

fietjefatjerie, vwôrjaor, frezen, 'k wille nô de zjî....

wat het zoekwerk

voor andere pinterest gebruikers misschien niet vergemakkelijkt

maar om prentjes te kijken hoef je geen talen te kennen !

Op pinterest begrijpt 3ssens zelfs Oosterse en ook Slavische talen!


Helaas is het met mijn laptop hetzelfde als met mijn lijf en leden :

VERSLETEN !

Als 3ssens , TE VEEL en TE SNEL van het ene naar 't andere prentje wil...

komt het 'device'  in de problemen en moet het  HERSTARTEN.

En... dat duurt zijnen tijd. Zéér vervelend ook! Zeker tijdens het bloggen!

Dat collecteren van al de errors is ook slopend

voor het device van 3ssens zenuwstelsel, dus

gaan we best iets anders doen in de wachttijd zoals 

handdoeken plooien of liever :

of

of


... Ondertussen hebben jullie via 3ssens eigen fotos gezien

waar 3ssens zich meestal mee onledig houdt

als haar device wil ontsnappen aan algemene ménagetaken.

Ja, ik ben een jurkje voor Ro aan het breien met de nieuwe wol

Het bovenstuk is in jaquard en ik merk nu al dat ik een bolleke wol

te kort zal komen ! ('t wollewinkeltje heeft ze nog in voorraad ! Oef)


Dit is het breiboek met het patroon en zo'n knot zal ik te kort komen!

3ssens is weeral te lang aan de blog bezig ook!

't Is ONDERTUSSEN tijd om de puree voor de troedeloetjes te gaan stampen.

't Is wel een feit dat die blog als een koffieklets met "een scherm" is voor 3ssens!

Al wie dit leest zit achter dat scherm....

En ik wou dus nog vertellen dat ONDERTUSSEN

de hagelbuien van gisteren, vervangen zijn door zonneschijn vandaag.

en...


Dat we komende weken veel aangename dingen hebben,

om naar uit te kijken, al is het vasten !





Geen opmerkingen:

Een reactie posten