dinsdag 6 juni 2023


 Vriendin Chris uit Aalst is een schat van een vrouw!
Gisteren delegeerde ze een BEZORGINGSTAAK aan haar zoon, 
die voor een werkvergadering in Leuven moest zijn.
Hij moest alhier bij ons, 6 , ja ZES bananendozen afleveren,
BOMVOL allerhande papier, knutselgerief, speelgoed,
spullen voor de verkleedkoffer...


Chris had me op de klasreünie, laatst in Oostende,
gevraagd of ik iets kon doen met knutselgerief voor de kleinkinderen.
Ze was "grote kuis" aan het doen
en ze had nog wat overschotten van haar kleuterjuf tijd,
zonde om weg te gooien... dus
ik had volmondig JA gezegd, denkende aan 1 doos of zo.

VANDAAG, ga ik zonder de twee kleine schatten
bekijken wat er allemaal in die dozen zit!
Met hen, dat zou grote chaos worden ! Merlijn is al schoolwaarts vertrokken
met een smurfenmasker dat bovenop de mysterieuze dozentoren
en de grote vellen papier en gekleurd golfkarton lag !
Ze waren extreem nieuwsgierig, geïntrigeerd ... naar
het WAT van die dozen en het WIE van die meneer die ze gisteren bracht
en iets te drinken kreeg onder onze parasol ! 

eigen foto

Ik weet wat doen ! 
Zoals ze op instagram zeggen en tonen:
UNBOXING ( uitpakken en ontdekken) is spannend én plezant!
Ik zag nog maar de bovenste helft van drie dozen!!
Op schattenjacht NU
Kan het lekker op de terrastafel doen, met dit warme weertje.

Een deeltje mogen de troedeloes morgen al ontdekken
Een groot deel papier, BEWAREN we nog, veilig weggeborgen
voor latere creativiteit. ( vakantie in zicht en zo)
Wat we zelf niet kunnen verbruiken of nodig hebben,
mag naar de klassen van Merlijn en Ro.
Juf Marga en juf Kim en hun collega's zullen blij zijn, denk ik.


Ik ben ook super blij, met het gerief 
én met zo'n gulle vriendin !!
DANKUWEL lieve Chris !!!!


Ik ben ook blij.
DANKU ! XXX


En ik ook !!
Oma zegt altijd dat we knutselkampioenen zijn!
Dankudankudankudankudankudanku.
Ik wil morgen al aan de slag met dat karton!


Deze blog is voor jou, Chris!







 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten