woensdag 2 augustus 2023

Koekoek!!

't es IK 

Hier ben ik weer

via 3ssens spiksplinternieuwe laptop!

Dit is 'm

zoon Jonas heeft hem net "geïnstalleerd" voor mij.

3ssens is als een koningin zo rijk, 

nu ze weer kan pinteresten, bloggen, lange mails schrijven etc etc...

Morgen zal Jonas nog de grote bestanden zoals fotomappen e.d. overzetten.

Het is nu halfzes.

Normaal maak ik de blog in de ochtend

maar ik kan niet wachten!

Het gemis was zo erg dat blog-verslaafde 3ssens

ernstige ontwenningsverschijnselen kreeg.


zoals slagroom (vervangings voedsel) van onbestaande bergen krabben !!!


Of excessief uitgeknipte prentjes, fotos van tomatten en schone papierkens gaan

verzamelen, uitzoeken, sorteren...

Het wisselvallige al te natte zomerweer zorgde er zeker niet voor

om je binnenshuis vrolijk te gaan voelen zonder die laptop !!


Wanhopig heeft 3ssens haar spaarvarken aangesproken,

en dat is nu een zeer plat zwijntje !!!


Maar nu zijn we weer gelukkig

al zal 3ssens nog de rest van de week

haar vlinder-paraplu te drogen mogen zetten bij de droogkast....


Oeps, tijd om de rest van de plakboeken namiddag met Ro

op te ruimen en de tafel te dekken voor het avondeten!

Morgenochtend zal 3ssens bloggen wat er ondertussen

in de week GEMIS allemaal gebeurd is...






 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten