zondag 15 december 2013

ONDERTUSSEN ONDER DE MARETAK AAN ZEE.



zaterdagse kerstkrans en -boom fabricatie.
Soepkat Campbell's doet de supervisie binnen en buiten.
 

piepke en purrr purrr door het raam

En gezellig dat het was.
Kerstmuziek concureerde met de koffie voor de sfeer.
Ik heb zus Lieve goed geholpen met het RECHT hangen
van takken en kransen én het uitpakken van glazen kerstbollekes,
-cakes,  -paddestoelkes en mannekes.
 Het lastige losprutsen van de zijden strikken van VORIG jaar
nam ik ook voor mijn rekening.
Nadat ik mijn eerste kerstbal van 't jaar liet sneuvelen...
o ow
 werd het veiliger geacht dat ik me verder enkel ging bezighouden
met het vilt pantoffels breien, de fotoshoot en de reportage van de feiten.
Wegens STIJL kenmerken was het ook beter
dat ons Lieve alleen de algemene versieringen deed.
het resultaat : tak aan de muur
 en kransen... aan de "lûster."





Geen opmerkingen:

Een reactie posten