donderdag 6 februari 2014

potloodtekening Lotje Vanderstraeten

BLOGGEN NA MIDDERNACHT.
Ik wil nog niet gaan slapen.
Het was een aangename en gevulde dag
en dat wil ik vooral voor mezelf ( en Lotje)
nog even noteren hierbij...

In de voormiddag was ik op bezoek bij Lotje.
We zijn samen TEKENGERIEF en wol en boeken gaan kopen!
We hebben afgesproken dat ze voor mij
haar lievelingsknuffels uit haar kindertijd
op foto zou zetten en per mail opsturen.
Die "portretten" wil ik gebruiken voor een project bij de lessen grafiek : "etsen"

 Deze avond arriveerden ze al in mijn mailbox
Uit de serie blog ik deze : "konijn" 

en dit beertje is al erg oud, het was van manlief
en nu van dochterlief.

We kochten allebei dit schattige boek
( solden bij Polare!)


  dit is oa een foto uit "het muizenhuis"
Het decor lijkt erg op het atelier van papa beer (ahum)

 Ik kocht ook dit boek in solden: " Het raadsel van alles wat leeft"
van Jan Schutten met illustraties van FLOOR RIEDER
en het is me vooral om die illustraties te doen!

ill. Floor Rieder    



 In de vooravond was het dan voor de eerste keer
BREICLUB
in de plaatselijke bibliotheek hier.
Ik ben gegaan om daarmee kennis te maken
en het is me erg meegevallen !!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten