zaterdag 1 februari 2014

Dit is de Stena Flavia.
Deze boot bracht onze Jonas en Idelies vandaag naar Letland.
In Riga gaan ze op vriendenbezoek!


Letland ligt aan de Oostzee.
Dat land heeft een gematigd klimaat.
Een ietsje pietsje kouder dan hier nu.
Mijn moederlijke zorg dat zoonlief en lief
koude voeten en oren zouden hebben... is wat overdreven!
Ik heb ze wel nog rap rap twee extra slaapzakken meegegeven
voor in de auto...

Tijdens de weekend boodschappen
en het kasten vullen
dwaalden mijn gedachten dus naar 't hogere NOORDEN

 Tijdens het stoffen etc etc
(we hebben zelf de flairgezellen op bezoek morgen)
kreeg ik al een sms van mijn reizigers
Ze waren goed en wel in de haven gearriveerd...

Ik wens hen veel plezier en fijne tijden bij hun vrienden.
Vakantie zal hen deugd doen na de examens en het inwerken op de nieuwe job.
En nu wachten op papa beer
die bij dochterlief de geluidsinstallatie 
en de nieuwe versterker
aan 't installeren is.
Ah... de kroost!
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten