zondag 1 maart 2015

God zegent en bewaart u en elk zijnen goeien zondag... heb je het al gezien???

nee, nee, nee, nee, nee, nee..... 
wat? waar? wie? wanneer? hoe ? waarom.....

Wel
De Jules, van 't keukenkwartier op de witte poorte stuurde een mail!
(Neenee, op de foto is 't niet DE Jules, 't is die andere met een J )
De Jules herinnerde de familie aan de speciale dagschotel vandaag!

Just ! 
't Schijnt dat het vandaag, 1 maart
NATIONALE STOOFVLEESZONDAG is !



Just, 't schijnt dat stoofvlees met frietjes n° 1 is,
DE WINNAAR der Vlaamse klassiekers.
Dé !
(de garnaalkroketten die IK gekozen had, haalden niet eens de top 10, een schande !!!)

  Ter gelegenheid van die nationale STOOFFRIETEN
heb ik vandaag een bruine Sint-Bernardus pater in mijn tonneke!

 njam njam... jammer dat ik geen frietketel heb, laat staan ossenwit !

Hey gast, heb je wat ossenwit... of anders een mals stukske uit uw schouderkwartier?

Gasten, gasten.... weet gijder dan niet dat het VASTEN is
en dat de actie VLEES met friet LOZE dagen aan de gang is??
EN
Wat heeft uw diëtiste net uitgelegd over frieten met mayonèze ?

 'k ben e kik nie zo aan
nationaal of
keukenkwartier of
frietpatatten schellen of
beenhouwers bezoeken...

'k ga kik bij een van mijn zusters eten... dat zijn STOOFexperts.

wij blijven schoon in ons nestje vandaag!

STOOFVLEES ? ?? Nationaal ???
NEEneeneenee... ik ben géén rund!

 
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten