woensdag 18 maart 2015

 illustratie : Cecily Mary Barker 
Vandaag ga ik met ons Lotje bloembollen en plantjes voor haar tuin kopen.
Het lenteweer houdt de hoveniers goed bezig!

 schildrietje van internet... anoniem....

Zelf zal ik voorjaarsversiering voor BINNEN kiezen
én de ingrediënten voor een lekker souper
(dat niet tevele keuken-werk vraagt want weinig tijd !)
Deze avond komen ook zoonlief en lief naar het familie-tafelen.

Tussendoor even naar de breiclub in de bib.


Ik ben deze kousen aan 't breien op 5 dunnen naalden
en ik kan best nog wat tips en uitleg
van mijn sokken-consulente op de breiclub gebruiken
want verstevigde hielen...daar sukkel ik nog mee !!

Deze lach-microbe voor de kinderboekenweek heb
ik samen met Andrea van de club in de bib gemaakt.
Er werd reeds een tweede besteld... en die werken we af vandaag!

 Tot slot
voor de handwerksters onder ons :
Deze kat is genaaid van patch-work "granny-squaires" lapjes !!!
klikken om nog te vergroten
WOW

Gevonden op pinterest weeral...
(ik blijf een pin verslaafde)

Daar is de trein uit Leuven al.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten