vrijdag 27 maart 2015

Ondertussen...
(Leuvens verslagje)


In tegenstelling tot EERGISTEREN
toen niemand nog IN, laat staan UIT Leuven geraakte....
Gisteren GEEN BOM meer in de buurt van 't station.
Ik geraakte er vlotjes per trein.
Vandaag bij mijn weten ook geen BOM meer aldaar.
(Mijn les grafiek is in de buurt van Leuven!)


Pinot Noir - zus Lieves' kat lag tussen kous en quiche.
Juist, Lieve en ik hadden dezelfde kousenwol gekocht
We breien ons nu elk een paar sokken!
Mijn eerste kous is al AF 
Gisteren was het een zusterlijke : "hoe brei ik een hiel" - les
zodat Lieve OOK een kous MET hiel kan kan aantrekken later.
Pinot was mijn andere, overijverige leerling!

Pinot volgde nadien nog een kookles bij zijn CHEF!
"Hoe maak je witlof quiche"

"Roodkapje tikt aan het raam, rin tin tin, laat me erin, laat me erin..."
....
 Al tikte en zong ze nog zo overtuigend :
Zulma het getemd kieken van Lieve
mocht niet binnen - 't was nochtans guur en grijs en nat buiten!

Verwend Pinootje, in de warme keuken, lachte in zijn vuistje...
~~
Bedankt voor de lekkere quiche zus!

 Dit is mijn eerste kous.
(Met verstevigde hiel)

Gister avond
Dit is Dander, onze kat...
Zoals met alles, waar we mee bezig zijn,
heeft ze het breiwerk bezitterig, BEZET !




Geen opmerkingen:

Een reactie posten