maandag 10 augustus 2015

Als ik niet in slaap kan vallen...
omdat ik mentaal maar verhuisdozen blijf inpakken
of imaginaire lijsten invul met alles wat ik in wakende toestand nog moet doen...
en dus WAKEND BLIJF 
denk ik aan de zee...

en dan hoor ik de golfslag nog
als ik 's morgens wakker word...


Als we morgen nu eens lekker ingaan op het voorstel van dochterlief
en samen naar Oostende treinen...
om de golfslag écht te horen;
schelpen te zoeken om NIET mee te nemen
mosselen te degusteren...
mmm
 mmmmm.... JA!
JA
We hebben trouwens nog ritten genoeg op onze zomer-railpas!
  Oei, mijn zwembadstuumke is al ingepakt !!
Stoere Bonk : - " laat die kartonnen dozen een dag gerust
laat die verhuis effe de verhuis en laat hem thuis
en kom ZONDER badkostuum naar 't zèèèètje ."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten