donderdag 20 augustus 2015

...de laatste keer...
Vandaag, Donderdag 20 augustus, ga ik in de namiddag voor de laatste keer naar  "Handewerken in de Bib" - die gezellige groep dames die ik "de breiclub" noem. 
Afscheid nemen... laatste keren...  dat is een minder fijn facet aan heel dat verhuizen. 

Jaja, onze menige bezoekjes, zovele jaren lang,  aan deze vertrouwde bibliotheek van Averbode,  zullen we erg missen! De Bib in Leuven mag dan misschien een véél ruimer aanbod boeken en CD's en DVD's hebben.... ER IS DAAR GEEN BREICLUB, zoals HIER !!! ( snik snik snik)

nostalgische terugblik...
Dit is een foto van twee jaar geleden, bij de voorstelling van de "breiclub" op een feest in de Bib.

Dit voorjaar heb ik er nog samen met een paarandere dames de "lach-microbe" gehaakt/genaaid; voor de jeugdboekenweek.

De gelukkige winnares !

Zal ik nu, na het UITPAKKEN, zelf een imaginaire BREICLUB breien ???

Moet ik nu op zoek naar een andere handwerkclub in mijn NIEUWE buurt?

 ... of zal ik ZELF een nieuwe breiclub uit de grond stampen, eens ik mijn priemen teruggevonden heb in de herfst, bij het uitpakken van mijn wel HONDERD (ahum) handwerkdozen ?

In alle geval ... 't afscheid van DEZE toffe groep dames zal me zwaar vallen, ik vond het samen breien/handwerken... praten... nieuwe mensen leren kennen met dezelfde interesse ERG aangenaam. 

Nie wenen nu, nie wenen, nie wenen.... natte wol kan krimpen !!!
 
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten