maandag 3 augustus 2015

Kartonnen dozen.
 en zeggen dat ik pas - toevallig - over kartonnen dozen had geblogd.
HADDEN WE MAAR een stapel van die CM kampdozen van toen...
NU zouden ze van pas komen
want we zijn volle bak dozen aan het verzamelen !!


Er zijn al verschillende meldingen gearriveerd 
vol goeie raad en aanbod voor hulp.
Dat is fijn !
Vriendin Martine, dame van TenDoorn en van de zee...
mailde me ook vele verhuistips door... oa deze héle wijze voor hernia-gevoeligen :
De grootte van de verhuisdozen moet in verhouding staan met je leeftijd!
Hoe ouder, hoe kleiner...

 ".... en als u dan ook van die KLEINE schattige doosjes voor mij opzij wil houden,
zullen de verhoudingsberekeningen versus zwaartekracht/ kubieke inhoud/oppervlakte én BMI
ten opzien van mijn levensjaren en omtrekmaten... compleet kloppen."

 JA, die bananendozen zijn ook welkom
Mijn stoere mannen zullen véél bananen eten;  RECHT van 't veld, 
om sterk te staan!

 Om alles wat plezant en aangenaam te houden
zal ik, MIJN dozekens in alle geval CREATIEF inpakken.
én : deze lekker NIET van een inhoudslabel voorzien....


Dat is dan feest'lijk én verrassend bij 't uitpakken.

 Nu .... stoppen aan dienen laptop en GAAN inpakken
of ik verander nog helegans in een oude doze !









Geen opmerkingen:

Een reactie posten