vrijdag 7 augustus 2015

Kattekoêtnansje !
* poezen gesprek

eigen foto van onze kat Dander op haar speelmatje.
Dander : - " Hey gasten, 'k ben te weten gekomen dat ze verhuizen
en in hun contract staat : " GEEN huisdieren !!!!!"
Benne'k ik nu een huisdier of een kat ?
Mag ik nu mee of niet ?
'k kanne 'k ik nie meer spinnen of snorrebotten van de stress !
Dat er hier nu een keur aan lege dozen staat, waarin ik anders zo graag zit/lig
dat helpt er geen ene moer aan..."
Skruwel : - " AAAAARRRRGGGHHHHHH...!!!!!!!!
't es toch geen waar zeker !!
O ow, ô ow, ze gaan joe niet mee pakken naar elders !! 
en dan?? en dan ??
't asiel ???
zwerfkat worden ??
Pinot Gris : - "WAT  !!!
Achtergelaten zwerfkat worden ?
Géééén catisfactions nie meer dan ????
Oeioeioeioeioei ...jaja, ge zoudt voor minder kattig tilt slaan!!!"

 Steve B. : - " Kalm, kalm dames...
Gene paniek!
Die opwinding is nergens voor nodig
(typisch feline feminien al dat dramatiseren !)
Luistert hier 
er is al gepalaverd en onderhandeld
en Dander mag meeverhuizen, ze mag alleen niet in 't contract staan."



Rosse : - " Da ês goe nieuws - anders zou Dander de verwilderde clochard
van de statie worden !"
 Skële skëte : - "en staat er wél in dat contract da alle speelmuizekens mee mogen ?? 
Is dat al nagekeken
is dat al gelezen en goedgekeurd ?"
  
Nestor Martin : - " Moet je nu al ingepakt worden, Dander ?"
Zotte Treze : " Ba nee, ze mag vanaf nu genieten van het pretpark in huis
met al die lege kisten, pakken en zakken..."

Ma'hrietje La Blanche : " hopelijks gaat ze rap were thuis zijn elders..."
Striepe : " Ik zou me in de grote valieze met de winter mohair pullovers laten verhuizen
moest ik Dander zijn..."


Oede krul : - Dander heeft nog tijd genoeg om zelve een verhuisdoze te selecteren
naar heur goesting peinze 'k ik!"


 Dander :- " Zolang da 'k ik hier mô were nie in moet !


 Dander : - " Eigenlijk wil ik hier nie weg!
'k ga nummer 84 veels te vele missen...
Maar niemand luistert naar mijn gemiauw !!
En als ze wel op mijn kattengejank reageren
is het met extra catisfaction brokjes -
schaambrokjes JA, uit schuldgevoel
voor al die veranderingen die ze me gaan aandoen!"


  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten