zondag 18 oktober 2015

'k heb niet zo goed geslapen
en 'k was héél vroeg uit de veren

Ik dacht dat ik de vuilniswagen hoorde
en we waren vergeten de vuilniscontainer op de stoep te zetten!!!
Snel opgestaan ...
maar het lawaai kwam van de wegenwerken op het kruispunt.

Onze gemeente werkt met vuilniscontainers per huisgezin.
De zakken zijn afgeschaft! Die mag je niet meer op de stoep zetten.
Nu vroeg ik me af wat je moet doen met de vuiligheid van de volgende 14 dagen
tot de "vuilkarre" opnieuw passeert
als je,  je reeds volle  container vergeet buiten te zetten ??
?





Door 't vroege opstaan was ik op tijd en raken we van die vuilnis af
Straks ons huisje nog mooier maken met blikken doosjes en zo
en boodschappen doen want
morgen familiebezoek !!






 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten