zondag 8 november 2015

NEE, we zijn (nog) NIET naar de boekenbeurs geweest dit jaar...
Treinen en boeken zijn duur 
ons geld is op aan nieuwe meubelen en huisgerief...


We sparen nu om toch nog
blauwe soep special te kunnen koken
voor de verjaardagsfeesten in november

alhoewel euh... sparen ???
Dille en Kamille lokte ons naar binnen
en verleidde ons schandelijk door hun veels te aantrekkelijk winkelaanbod.
We konden niet weerstaan
de vilten bosfiguurtjes eu... voor de komende kerstboom
waren, onderandere funest voor mijn portemonnee !!


Gelukkig is er nog de BIB voor gratis, veel, vrij en blij lees- en kijkplezier.
Ondertussen zijn we de bibliotheek van Herent gaan verkennen!


Ik ging erg content met deze vondst naar huis!
Ontdekte dat ik een WINNAAR gekozen en in handen had!



Hierboven enkele van de gevarieerde voorbeelden van illustraties uit het boek...
Kijkplezier en inspiratie voor .... regenweer
Al ga ik daar niet zitten op wachten !!

Ook dit pareltje - prachtig qua grafische vormgeving, vond ik er
en dat maakt me blij !

Vooral papa beer was dan weer minder blij met de nog ongekende 

In de bib van Herent, gaat alles DIGITAAL
 We misten toch het onthaal van een  bibliothecaris zoals we 't gewoon waren...
NIEMAND vertelde ons
na ons gissen en missen aan computer, scanner en betaalautomaat
dat we de ontleende DVD boxen
in de hal van het gemeentehuis - naast de bib gelegen
daar ook nog eens door een sleuf moesten halen om te ONTSLEUTELEN...
zucht...
maar tsja
gepensioneerden hebben gelukkig TIJD voor extra (geërgerd) terugkeren 
en informatie zoeken
WE LEREN NOG ALLE DAGEN BIJ dus...
 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten