dinsdag 22 december 2015

Speciale kersteditie voor Anne en Jules
onze gastvrouw en kerstman
in onze B&B op de Witte Poorte met kerst...

 
 Amaai
doen jullie voeten ook zo zeer
van al dat aanschuiven aan de winkelkassa's
bij al die kerst-commèsjen ??



Hopelijks moet ik straks, bij de kapper
niet te lange in de reke staan wachten
voor mijn besteld kerstkapsel.


Zo iets ongeveer heb ik dus besteld...


Mag ik mee? Mag ik Mee ? Ik wil ook mooi zijn voor 't kerstfeest !
En ik wil VOORAL mee naar de logeerpartij in de kerst B&B van Anne en Jules !
Dat is daar een poezenparadijs op de Witte Poorte !
Zus Anne en schone broer Jules zijn zot op katten!
 


"HoHoHo"
" 'k wete niet als er extra katten welkom zullen zijn,
misschien als je een kerstmanmutske opzet ?? 
Volgens Anne is 3ssens ZOT op kerstmannen !" 

WAT ???
Heeft Anne, speciaal voor 3ssens héééél den B&B versierd met kerstmannen ???
WA !!!
met HEIDENEN ???

    O JA
kerstmannen ALOM op de Witte Poorte

en niet alleen in alle dennen en sparren in den hof
ook in de kerstboom binnen
en in en op alle heidens meubilair !

Er is zelfs al enen naar zee gestuurd
zodat hij op tijd aankomt morgen
om zus Lieve een gelukkige verjaardag te wensen !
(Zus Lieve is dan weer verzot op rendieren)


 dieet hapjes voor kerstmannen zijn voorzien

 
 en hapjes voor de mageren - die nog niet rond genoeg zijn om kerstman te spelen!


Mmmmmmmm Kerstmannen !!!

3ssens : "AAAAArrrrgghhhhhhh !!!!!!!"

" 'k zie nu al in mijn glazen bol dat het nooit meer goed komt met 3ssens
na deze kerstman B&B kerst-logeer-partij...."
 
 
Gaan kerst-verblijven in de schamele stal
blijft ook een optie ...

"






 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten