woensdag 30 december 2015

Voorlaatste dag van 't jaar.

'k Scheurde daarnet 't voorlaatste blaadje van onze kalender bloot...
30 december. 
Nog twee, 2 dagen te beleven in 2015 !
Onze nieuwe "druivelaar" ligt al klaar!
  
Eergisteren kocht ik deze overzichts- maand- kalender
waar ik onze afspraken en eventen in kan noteren.
( 'k ben nogal gek op vogeltjes de laatste tijd...)
Er staat nog niet zo veel in geschreven...
Ook vandaag niks speciaal in de agenda.
Tijd genoeg om mijn blog van 2015 eens te overzien.
Amaai...

Ja, amaai !!
Dat jaar is nogal voorbijgesneld...
 
ZO VEEL gebeurd in 3ssens jaar,  zelfs een hele verhuis
maar, gelukkig,  
toch niks zo ingrijpend, rampzalig, angstwekkend...
als de vele vele feiten die in de wereld plaatsgrepen ... 
en nog altijd blijven aangrijpen!
 
 
De laatste dagen veel jaaroverzichten op TV gezien...
Voor zover ik nog durfde kijken...zovele beelden schokken me, ontzetten, doen me huilen...

Laten we maar vurig wensen en hopen
dat het na de jaarwende, de goede kant opgaat met moeder aarde!

Misschien een kinderlijke gedachte,
maar ik wil 't liefste toch op een rozig toetsenbord blijven bloggen
niet al te ernstig worden
3ssens voelt zich TE machteloos 
tegenover al die grote wereld conflicten en problemen.
 
 
 
 3ssens is geen dappere heldin...


3ssens denkt en typt liever over gewoon gelukkig zijn
 
 ... en over de natuur en lieve creatuurtjes....
 
" Hey... 't is nog maar DECEMBER... 
je mag geen nestjes bouwen in een KERSTBOOM !
Dat is funest voor muizenissen !!"
 

 
In 2016 wil ik gewoon verder bloggen
over moois
al moet ik het zelf wat opsmukken...
 
 
Maar dat veel KERSTKRANSEN IN BLOEI kwamen te staan dit jaar 
is ECHT WAAR... écht !!
Ook buiten lijkt het al lente
de natuur breekt alle snelheidsrecords.

In Brussel kunnen de soldaten die instaan voor de veiligheid van de politie;
NU AL paasbloemen plukken... 
(zolang ze daar geen kiekjes van nemen!)
Jaja, Pasen zal vroeg vallen in 2016 
(27 maart al)
 
 
Mijn voornemen is
om te blijven pinteresten, verzamelen
en handwerk-ideetjes doorspelen...
Al brengt dat geen wereldvrede.
Of moeten we nog niet bezig zijn met de nieuwjaarsvoornemens ??
 
 "Batoet" (Jawel) - voornemens mogen al
 OK :
Ook in 2016 wil 3ssens wollig en creatief blijven!
 
Laten we in 2016
vooral het geheime leven van overdreven lieftallige konijntjes
verder bestuderen.
NU:
TIJD om mijn ménage wat te gaan opruimen en prepareren;
voor de overgang van oud naar nieuw morgen!!










 
 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten