zondag 31 januari 2016

Linus V.
(foto van Hans V.)

Deze namiddag gaan we ons achterneefje Linus en zijn trotse ouders bezoeken.
We doen geen groot boeket geraniums of zo mee maar : KRAAMKOST!

2015
is Kraamkost !


AHA
Ik doe dus geen frieten mee van een KRAAM
maar mijn huisbereide, kant en klare ovenschotel.
Manlief, peter van de fiere vader,
 lieten we wel de geboortelijst pluimen voor zijn cadeau!
Ik hoop dat Linus nog niet TE veel gegroeid is
en nog in mijn zelf gebreide truitje kan !!



                                       Natuurlijk kan ik later een grotere peuter"baai" breien
in rood en witte streepjes
zoals de schattige Linus van de Peanuts draagt.
Als... Linus naar Linus vernoemd is
want dat weten we nu nog altijd niet !
(wordt vervolgd)

Oh oh oôôôoooohhhhhhhh....
...er bestaan Linus babypopjes zag ik op internet !
Nee, ik heb er geen gevonden,
laat staan gekocht
al ben ik helemaal 'verkocht' als ik dit zie !

(oud tantes zijn niet te doen nietwaar !)





 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten