dinsdag 26 januari 2016

" Moe je nu ne keer een 't wa weten ? 
Die stoute zwarte vogels pikken mijn noten
uit mijn geheime winter-provisiekast! 
't Is ECHT waar, de mama, Lotje en Dander de kat hebben 't ook gezien !!"

(geregistreerde spionage opname mét auteursrechten mag NIET gepubliceerd worden !)
 
" Als die zwarte dief nog eens aan mijn noten komt,
geef ik hem een toek op zijn kabine, ZO
en die onverlaten die niks anders doen
dan mij afloeren vanachter hun venster
zouden beter iets nuttig gaan doen!
Al was het breien..."
 
 (eigen foto)

Brei activiteiten na het kraai- en eekhoorn-observeren
U ziet een jaquard proeflapje en een ingebreide reliëfkat
en de drie eerste ABC lapjes - waar ik best tevreden over ben.
'k Brei dus verder tot de Z...
 

 



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten